DAG 84-87

Helgen var en lugn och tråkig helg. Sista dagarna innan skolan börja igen och det flesta var borta hos familj. Min lördag spenderades hemma, gick ut och gick och sprang nån gång under dagen och annars tog jag det lungt, samma sak hände söndag. Istället för familje lunch i söndags hade vi fortfarande familje lunch med denna gång var tims syster och hennes son där. Det var kul, dom båda var trevliga och sonen gilla fotboll, alltså soccer! Så vi prata om Arsenal och tydligen har tim och mary extremt många kanaler så kan kolla på premier league!
Igår var det måndag och det var första skoldagen efter lovet. Börja sådär med yearbook men sluta bra! Efter skolan åkte jag hem snabbt och sen åkte jag till en sak för miss mattawan, vi skulle packa upp massa mat från kartonger som sen skulle delas ut till hemlösa och folk i nöd. Tog oss bara 30 min så när det var klart åkte jag hem igen. 
Idag har skolan varit som vanligt. Nu efter skolan satte jag på The Great Gatsby, ångrar att jag inte kollat på filmen tidigare, den var ju riktigt bra! Såg den bara för att vi läser boken just nu på engelskan, vilket jag nu är glad för. 
Nu måste jag duscha och börja skriva på mitt tal som jag ska säga på miss mattawan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0