EN AMERIKANS JUL (DAG 110&111)

Julafton var en rätt slö men härlig dag. På morgonen gick jag upp för att se Kalle Ankas Jul vilket var mysigt men efter det hände inte så mycket mer än att jag och mary tog oss ut på tennisbanan och slog några bollar. Det va så härligt! Har verkligen saknat att spela tennis något extremt mycket. Efter nån timme åkte vi och köpte snabbmat som vi sen åt hemma, perfekt julmat! På kvällen gick vi till kyrkan vilket var mysigt. Fick även ett paket från Sherida och Mark, dom jag bodde hos ett litet tag, vart väldigt förvånad och glad! Måste säga ett det var en rätt skön julafton.
Den 25 hände en hel del saker. Morgonen började med en god frukost och sen kolla julstrumpan. Fick strumpor ofc. En liten gul bil så att jag alltid kan leka gul bil. Snickers för att aa det är snickers liksom! och sen fick jag en liten burk med honungsrostade jordnötter! Efter det tog vi det lugnt lite innan Cole och Grant familj kom över. När dom var där var det dags för paketöppning! Grant va bokstavligen ett litet barn på julafton och ville öppna varenda litet paket. Det va mysigt och jag blev väldigt glad över allt jag fick. 
Vid 3 åkte vi över till tims systers barn och va där med hela släkten på Tims sida. När alla var där gick vi och öppna lite paket, tre småbarn va där och oj vad mycket liv det var i rummet. Alla nya leksaker måste testas direkt! Jag fick även lite små gosiga saker jag inte alls var berädd på. När alla paket var öppnade var det dags för paketleken. Vet att det finns många olika lekar att köra med denna va att alla gav en lite rolig sak och ett prisentkort som totalt har värdet 25 dollar. Alla fick varsit nummer och det var ordningen man gick efter. Alla fick ta ett paket när det va sin tur. Man fick antingen ta ett oäppnat eller stjäla ett paket från någon annan, ett paket fick bara bli stulet 2 gånger. Jag var #14 av 16 så det var najs, hade då sett många paket så valde att ta Dans Amazon giftcard och lottobiljetter. Det blev dock stulet från mig så då fick jag öppna nytt eller sno från någon annan, villket jag gjorde, snodde det paketet jag hells ville ha som va amazon giftcard och burt's bee läpsyler! Det paketet hade även redan blivit tager en gång så när jag tog det var det låst till mig! Leken låter mer kompliserad än vad den är och om ni inte förstår men är intresserade kan  ni fråga mig, skrev mest ner allt detta för att själv komma ihåg i framtiden! 
När alla paket var öppnade var det dags att äta och sen äntligen ta sig hemmåt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0