FORMAL (DAG 91)

Eftersom jag inte har något att säga om onsdag-fredag hoppar vi direkt till lördag! Det var dags fö Formal som jag varit taggad på. På morgonen var jag och Kenzie tvugna att åka till två föredag för att se ifall dom ville köpa ads till yearbook och när det var klart åkte vi till centrum för att leta klänning till mig, och ja, jag väntade till sista sekund med att köpa klänning... Men det gick bra och var kul, hittade flera klänningar jag gillade men efter många om och men lyckades jag välja en. När jag kom hem hade jag inte så mycket tid innan Anni kom för att hämta mig. Vi åkte hem till henne och började göra oss i ordning, eller hon var typ redan klar men jag hade inte börjat än så jag gjorde mig i ordning medan hon gjord något. Efter någon timme var jag klar och det var dags att åka. Vi åkte till en pizzeria som var som subway så man valde vad man skulle ha på pizzan. Där mötte vi Andena, Connor, Angel och Ryan. När vi alla ätit upp gick vi till ett froyo ställe och åt innan vi sedan drog oss till skolan. Vi var där rätt tidigt så vi väntade i bilen ett tag innan vi gick in. Till en början var allt rätt segt men med tiden blev det bättre och bättre och mot slutet hade jag jättekul! DJen var tyvärr inte jättebra så jag kunde typ 50% av låtarna, men han spelade Dessert vilket gjorde mig lycklig. När dansen var slut hjälpte jag att städa eftersom Anni är med i student government och var tvungen att stanna, så jag var ändå där o vänta så kände att jag kunde hjälpa.
När jag väl kom hem tog jag av mitt smink och hoppa in i sängen för att sova.
Så sammanfattning, en riktigt bra kväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0