LÖRDAG & TISDAG (DAG 105-108)

I lördags hade jag en lugn morgon och en livful kväll. Vi åt på Big T som är typ min favorti resturang här, pratade om den för längesen för att världens godaste hamburager finns där. Åt med Grant, Nicole, Tim och Mary. 
Efter det åkte jag hem med Nicole och Grant för att jag skulle vara barnvakt. Vi hade det väldigt mysigt och Grant skötte sig jättebra. Han hade dock sovit sent på eftermiddagen så han blev aldirg trött typ... Försökte lägga honom tre gånger innan han gick med på att gå och lägga sig och även då somade han aldrig, När kollan var ca 10 somande han äntligen och jag kunde gå och lägga mig. 
I söndags var det familjelunch och latdag för mig.
Måndag var rätt seg också men vi gjorde karamellpopcorn och jag såg Arsenal matchen, dom vann ofc :D
Igår kväll var jag med Kenzie, vi åkte och köpte batterier och sen hem igen där Alyssa väntade på oss. Vi kollade vines metstadelen av kvällen och sen somnade vi alla rätt tidigt. 
Tisdag morgon vaknade jag som sagt hos kenzie och sen åkte jag hem. På eftermiddagen åkte jag, tim, mary, nicole och grant in till kalamazoo för att åka holly jolly trolly train (eller vad den nu hette). Vi mötte Tims syster Peggy och hennes son robbie där som också skulle åka. Dock var det fler som hade den idén så jag mary och nicole bestämde oss för att inte tränga oss på det lilla tåget. Istället gick vi runt lite i och sen mötte vi upp det andra igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0