SWIM BANQUET (DAG 93)

I måndags var det Swim Banquet för att säga tack och hej för denna simsäsong! Vi alla va finklädda och åt god mat alla famlijer hade lagat. Vi började med att äta och sen började Jim prata för att tacka och dela ut lite priser. Alla kom upp en och en och jim sa något fint ord om en samtidigt som man fick ett paper med alla sina simtider och dom som fick varsitylatter fick det.  Jag var sist upp och Jim bestämmde sig för att berätta om när jag läste böcker till hans son. När alla namn var klara tog vi bilder och sen var det dags för andra priser. Jag fick priset för lagets fjärilssimare vilket var kul. När Jim var klar med alla hans priser delade Abby & Kendall ut "most likely to be..." priser. Dom alla var jätteroliga och jag fick "Most likely to be in a gang" eftersom att jag alltid gör "the swedish gang sign". Efter det gick alla bara runt och tog bilder med varandra. Jag och tjejerna som åkte till state (tror jag) fick även ett halsband med en liten sjöjungfru och första bokstaven i sitt namn på av delaynes mamma. När alla bilderna var klara var det bara tack o hej godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0