VECKAN SOM VARIT (DAG 99-104)

Mellan söndag förra veckan (dag 99) och fredags (dag 104)har mycket och inget hänt. 
I söndags kväll åkte vi övet till Tim och Marys vänner för att fira en liten hanukkah. Det var mysigt och annorlunda må jag säga. 
I måndags var det min 100 dag! Helt sjukt att det gått 100 dagar (och mer nu) Minns liksom när jag satt och skrev dag 13. Men men vad hände på min 100 dag då? Det var måndag så jag var i skolan, hade tre olika prov. Hade först AT prov, fick ha min fusk lapp som ni ser på bild längre ner. Sen var det Matte prov som gick bra och till sist var det historiaprov som jag trodd gick bra men det gick sådär. När jag kom hem bakade vi lussebullar och jag skapade den fina fredd ni snart kommer få se. Gick ut och sparng lite snabbt och sen tog jag det lugnt hemma. På kvällenkom även Kenzie över och vi skypade med Erdal. 
I torsdags fixade vi rekordtavlan i skolan, så nu står mitt namn med där! Woho! På kvällen åkte jag Sam och Kenzie till killarna simtävling för att ta bilder till Yearbook. Det gick rätt fort så det var skönt. Vi åkte till en italiensk resturang efter det, inte alls imponerad men w/e. Vi hade väldigt kul i alla fall. Jag och kenzie åkte runt i kvartet efter det för att kolla på alla sjuka julbelysningar.
Det är nog höjdpunkerna från förra skolveckan! Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0