KALIFORNIA DEL 2 (DAG 141-143)

Äntligen ska ni få veta vad mer som hände när jag var nere i Kalifornien!
Okej så senaste dagen jag skrev om var när vi var i Hollywood så nu börjar jag med dagen efter det.
Alla förutom jag åkte ner mot long beach. Jag stannade hemma för att, 1. dom skulle åka till olika bryggerier och test öl & 2. Dom åkte till någon golfbana och det är inte riktigt min grej. Så jag tog mig tid att ha en dag för mig själv. Tog god tid på min på morgonen och gick sedan för att shoppa. Höll mig på 3rd street och gick fram och tillbaka en gång. Galet många nice butiker men hittade inte så mycket jag ville/orka köpa. Slutade med en klänning jag länge velat ha, en kofta och lite smink! Så jag var nöjd när jag kom hem ca 4 timmar senare! På kvällen åkte vi till en resturang och åt. Jag var dock inte alls hungrig och inget på menyn såg speciellt frestande ut så jag åt bara lite pommes. När vi kom hem spelade vi två tärningsspel och sen la vi oss.
Dagen därpå var sista heldagen och vi alla var hemma hela dagen. Det var ölbryggning hemma och senare under dagen kom folk över och vi alla kollade amerikans fotboll. Hade det väldigt bra faktiskt och Panthers vann (ofc eftersom det spelade super bowl igår)! upptäckte även min naturbgåvning i pilkastning innan vi beställde hem pizza att äta inna läggdags.
Dagen därpå var sista dagen! Jag Tim och Mary tog cyklarna ner till Venic Beach och gick piren och cyklader runt lite längst sanden. Vi åt vår sista lunch på ett jättegott ställe och efter det tog drog vi oss hemmåt. Vi packade våra väskor och åkte mot flygplatsen. På flygplatens köpte jag en boken Four som är en offspin ish på Divirget. Det är alltså en bok om karakteren Four men denna gång som hans perspektiv och historia. Jag läste exakt hela resan. Från sekunden jag satte mig ner efter att ha köpt boken till sekunden jag stälde mig upp efter flygresan. Så ca 4 timmar. Kom 3/4 av boken. Nu har jag läst ut den kan jag lägga till och det är lätt en av mina favoritböcker!
Men i alla fall, vi kom hem kanske 4 på morgonen så han sova ca 3 timmar innan jag trog mig upp för att åka till skolan (gick inte första timmen tho). 
 
Så det va min drömliga semseter i Kalifornien!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0