REST IN PEACE, TYLER SMITH.

Detta inlägg är till min klasskompis Tyler. Tyler och hans pappa var ute och kolla på bilar en vanlig kväll denna helg. En galen man kom och skjöt ner dom båda. Tylers flickvän satt kvar i deras bil och väntade på att dom skulle komma tillbaka, vilket dom aldrig fick chansen att göra. Mannen sköt totalt 8 personer varan 6 avkom. 
Tyler gick i min engelskaklass hela första halvåret. Jag såg honom alltså varje vardag. Han satt snett bakom mig och varje gång jag kollade runt i klassrummet mötte jag han blick ochh han hade alltid ett litet leende som fick mig lugn. Hans leende var ett av mina favorit leenden in skolan, helt klart. Han var bara 17 och fick aldrig en chans att gå ut high school. Det är helt sjukt och det känns som att hela händelsen inte hänt påriktigt, men det har hänt och vi måste göra det bästa av situationen. Att gå till skolan i måndags var en utmaning. Hela skolan var så mycket tystare än vanligt och psykologer fanns tillgängligt. Aulan var öppen som ett tyst rum dit man fick gå när man ville vilket var till stor hjälp för många. Alla lektioner den dagen var svåra att fokusera på, speciellt engelska lektionen. 
Varje dag sen dess blir lättare men det går inte en dag utan att tänka på han. Min skola har hanterat allt jättebra och om ni vill veta mer om det så delade jag en video på facebook där ni ser lite saker vi gjort för Tyler och några ord från min rektor.
Vila i frid Tyler, jag hoppas du är på en platts utan våld och att du ser på oss alla och ler. Du är saknad.
Dessa tröjor är för Tyler och alla andra vi förlorat. 
#Tylerstrong#wildcatstrong#kalamazoostrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0