SNOWCOMING (DAG 168)

Can we all just take a moment and realise that I've been here ONE HUNDRED AND SIXTY NINE DAYS!!!
Med det sagt kan jag gå vidare till det jag ska skriva om. Så i fredags var det Snowcoming! Det var basically samma sak som Homecoming men för basket. Hela veckan har folk klätt sig efter temat för den dagen.
Här har ni en lista på alla dagar med deras teman och andra bilden är på mig och Vic uppkläda efter 4th of july för holiday dagen i torsdgas. 
I fredags var då självaste snowcoming. Så precis som Homecoming var alla dagar förkortade med 10 minuter så att sista timmen i skolan kunde alla samlas i idrottssalen och hade pep infor snowcoming. Det var olika lekar och tävlingar mellan ålderklasserna och stämningen var på topp!
Här är en bild från bubble ball. Jag ville verkligen själv spela men jag blev lottad alternativ och ingen spelare backade ut så jag fick tyvärr inte spela... Men det var kul att se i alla fall!
När det var över åkte jag hem och vänta på att kvällen skulle komma för att då gå på basketmatchen.
Jag och Andena stod med varandra och dömde typ matchen för oss själva, vi vart så irriterade på vissa saker vårt lag gjorde så vi förlora, haha. Lekte typ basketexpert. Efter matchen var det snowcoming dance och jag dansade mest med mina freshman vänner haha, vi hade i alla fall väldigt väldigt kul och vid halv 12 kom jag hem för att sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0