EXAMS OCH HELG (DAG 130-134)

Så onsdag till fredag var det exam days. Vi kom till skolan v anlig tid men slutade 11.15. Man gjorde två prov per dag så i onsdags gjorde jag yearbook och athletic training. Yearbook var inte så svårt direkt, det va inte direkt ett 100% seriöst exam heller så de va bara att göra och sen vänta på att sluta. Efter det var det som sagt dags för Athletic Training. Tydligen fick jag ha en fusklapp om jag ville men viste inte det så körde på utan. Gick väl lite sådär, men gjorde bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Efter skolan åkte jag och kenzie till köpcentrumet lite snabt och sen hem igen.
Torsdag var den värsta dagen beståande av Algebra och Engelska. Matten gick bättre än jag trodde och engelskan gick precis lika dåligt som jag trodde, men min lärare vill att jag ska bli godkännd så när jag kolla på resultaten har jag mer än vad jag förtjänar, benefits of being utbytesstudent. Men ja när den dagen va över var jag glad och taggade inför fradag som bestod av art först, där jag inte gjorde något utom att plugga till historian som var efter. Historiaprovet va easy och det va periodens sista exam!
Lördag morgon gick jag upp för att spela tennis! Va rätt nervös först för viste inte vilka jag skulle spela med mer än coachen men in kom Alli W som jag simmat med så det va kul! Dom hade dock inte så mycket experiense av tennis så jag va lite bättre än dom så tränaren sa att han kan sätta mig i en annan grupp nästa gång, hade dock väldigt kul! Han vart även chockad över att jag kunde spela så bra för att inte ha spelat tennis på typ 5-8år vilken jag också blev förvånad över. Roligaste var dock när han såg hur stora händer jag hade, han hade kastat en boll till mig och sa att detg såg ut som att den försvann när jag fånga den för att mina händer gräppa runt den, hehe. Men är väldigt taggad på att börja spela tennis igen!
På kvällen kom Anni och hämta mig. Vi åkte och hårde film och sen hem till henne, åt och kollade på filmen. Fick henne att se Sinister eftersom att hon typ aldrig sett en skrckfilm förut. Efter det somnade vi och sov till morgonen därpå som är idag. Vi gick upp och åt världens godaste frukost hennes pappa gjort. Fick omellet, french toast (åt 7 st hehe), fruktsallad, kaffe och juice. Har varit mätt hela dagen sen dess... Nu ska jag städa klart mitt rum och sen sova. Imorgon är det måndag men är ledig av någon annledning som ska bli skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0