SNOWDAY (DAG 129)

Okej välkomna tillbaka! Eller jag är den som är tillbaka ni verkar ha kollat bloggen för att se inlägg, hehe. Men ja, jag hade tänk skriva efter jullovet men då drogs jag in i allt pluggande för exams som är denna vecka. Tänker tyvärr inte skriva något om det senaste dagarna, men måste ändå säga att min nyår va mysig, jag va med Kara och några andra tjejer, vi kollade film hela kvällen och jag somnade nån gång precis efter 12, haha. Men ja ni får lite bilder här också från det senaste dagarna. 
 
Idag vaknade jag och va småsur för trodde det skulle va snowday (när skolan är stängd för att vädret är för dåligt) men hade inte fått något sms så jag kollade igenom sociala medier för att vakna till lite som jag alltid gör. Kände fortfarande att det va konstigt att vi inte hade snowday och började se några lägga ut snap med små hintar om att vi inte skulle ha skola, så jag blev tveksam och kollade skolans twitter och läste att skolan idag skulle vara stängd. Så jag la ner mobilen och fortsatte sova till klockan 9. Okej ljuger lite där, jag kunde inte somna om såklart och jag va vaken innan skolan en viste om den skulle va stängd, livet med sömnproblem mina vänner, men halvsov lite och valde att ge upp vid 9. Dagen var inte så kul som den kunde varit dock. Eftersom att det är exams imorgon och resten av veckan var detta en plugg dag, precis som det skulle varit i skolan. Det var tur för mig att det va snödag för då hade jag all tid att göra klart matten. Så satt och plugga från 10-4 och blev äntligen klar! Så det är ju allt jag gjort idag. Just nu försöker jag hjälpa Mattias och Erdal med deras matte och ska sen sova och tagga inför exams! Woop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0