BAD OCH DANS (DAG 189-190)

Hej nära och kära! Igår var det fredag. En väldigt bra fredag var det faktiskt. Skolan gick som vanligt så började med historia, vidare till civics för att gå till algebra så att man sen kan äte en god lunch för att sen gå till engelskan. Vi håller just nu på at hitta info för att skriva en edatiorial (heter det så?). Ämnet skulle på något sett relatera till Frankenstien (myyyycket bra bok mina vänner) så jag ska skriva om enviormental psychology så ska helt enkelt skriva om hur omgivningen påvärkar hur vi tänker och så. Efter englekan var det dags för Power Training. Vi är just nu i test periodenså kan snabbt lägga till mina max så att jag har dom nerskrivna här i framtiden. För några dagar seedan började vi, fick 105 i knäböj, 115 i bänk, 110 i powerclean (detta är ej i kg). Sen fick jag typ 16 i jump (är så kass på det) och 5.7 i 20yarddash som är när man börjar i mitten, skringer till ena sidan, nuddar linjen, springer till andra sidan, nuddar linjen och sen tillbaka till mitten. Första gången jag gjorde (alltså för någon månad sen) ramlade jag men denna gång höll jag mig uppe men det var som att jag skulle ramla, så såg jätterolig ut när jag sprang så alla skratta och trodde jag skulle ramla och sen lägger en kille i klassen kommentaren "one too many drinks?" och alla skratta igen.. Men men fick en snabbare tid är senast så w/e.
Men aa så vad vi gjorde i powertrainig i fredags var bara mattboll som är en lek som är en blandning av fotboll och baseball typ, svårt att fförklara. I alla fall, efter det var det dagens sista lektion, psykologi och sen var det hemgång. La mig och kollade senaste avsnitet av survivors och sen som jag lite innan lauren kom över och vi inväntade alla andra. När Andena, Bri och Shania tagit sig hem till mig åt vi pizza och wings och pratade och tillslut kom även Anni och Mara. Vi åt lite till, prata lite mer sen gick vi ut och bada bubbelpool. Vi satt ute i kanske 1.5timme och bara prata och myste. Vi gick sedan in och gjorde henna tatueringar innan det var dags att sova. Så kvällen vart mycket lyckad och sov väldigt gott men sömnen fick sig ett slut vid 7 då vi gick upp för att äta frukost innan alla åkte hem. 
 
Gick och la mig när alla hade åkt hem och vaknade till tennisen. Vi hade så galet kul. Vi var ute för första gången och det var perfekt tennisväder, ingen vind, ok varmt och moln! Jag hade min musik i högtalarna och dansade omkring och spelade bra tennis! Mitt nya rak känden mycket bra och jag är sååå taggad på tennissäsongen!!!
Efter det kom jag hem och sov och sen städa jag lite innan det helt plötsligt var kväll. Nu ligger jag i min säng och har percis beställt en ny bikini till Florida eftersom jag bara tog med mig 1 från sverige (?????).
 
Hoppas ni alla mår bra puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0