FJÄRILAR (DAG198-205)

Som ni ser i rubriken har jag passerat 200 dagar!!!!!!!!!!!
Ska börja med att gå tillbaka till förra veckan. Så förra söndagen åkte jag, mary, tim och Grant till en park uppe i Grand Rapids, eller var inte hur jag ska förklara men aa typ en park. Det va fult med konst och denna månad har dom ett fjärilshus. Så vi åkte dit för fjärilarna. Det var så häftigt och så många av dom! Mycket fint var det. Grant tyckte också om dom.
Efter det gick vi ut och kollade på lite konst, personligen har jag inte så mycket känslor för skulturer vilket allt var men det fanns väl några häftiga. Efter några timmar blev Grant lite surig så vi drog oss för att äta och sedan hem igen.
Så nu till tisdag. Tisdag var min 200 dagars dag! Skolan var som alltid vanlig men på eftermiddagen efter min tennis träning kom Kenzie och hämtade mig och vi åkte för att fira med lite froyo. Vi hade det mycket kul och hade massa att prata om. Efter froyo åkte vill och köpte mig en ny bikiniöverdel eftersom att vi åker till Florida om 3 dagar!!!(från och med idag, söndag, inte tisdags)
Annars har inte så mycket hänt så ni kan få bildedr nu istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0