HELG TILL NU (DAG 176-180)

Hej igen!!
Börjar med att prata om lördag. Dagen börjad vid 12 då jag åkte för att spela tennis vilket gick mycket bra och det var lika kul om inte ännu lite roligare än det tidigare gångerna! Efter det åkte jag hem och sen kom Gabe och Noor och hämtade mig. Vi åkte hem till Gabe och var där hela dagen. Precis som alltid spelade vi wii och sen gick vi och spela pingis. Det var mycket kul och jag vann nästan över Gabe i pingis, snart så. Noor är alltid lika lätt att vinna mot haha. När vi tröttnade var det dags att äta ish så vi åkte och köpte mat på något ställe som jag ej minns namnet på och åkte hem och åt det innan vi satte på en film. Vi kollade på October build house (tror den heter så). Det är i alla fall en skräckfilm som får 2/5 i betyg. Det är alltid så svårt att betygsätta skräckfilmer för det flesta är kassa men ändå gillar jag att se dom så även fast den får 2/5 är jag glad att jag såg den.

I söndags gjorde jag absolut ingenting så det finns inget att säga..
I måndags var jag i skolan, inget märkvärdigt med den dagen utan det var bara en helt valig dag. Powertraining var jobbig tho. Vi körde paus bänk. Så aa precis som namnet säger, man kör bänk men läran säger ner och upp och gash det var jobbigt! 
Igår (tisdag) och idag har det varit snowdays! woopwoop! igår var ganska långtråkigt dock, gjorde inte mycket vättigt men men idag har jag varit mer progressiv och följde med tillaffären för att köpa badrummsgrejer jag behöver och hjälpe Mary att handla mat. Efter det åkte vi hem packade upp och sen åkte vi för att hälsa på Evelin, Marys mamma som är 94 and still counting! När vi pratat med henne ca 30 min åkte vi vidare för att köpa mig ett tennis raket! Nu är jag hemma igen och åt nyss en bea sallad till lunch och nu ligger jag i sängen för att skriva detta!
Hoppas ni alla där hemma har det bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0